تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

کودکانی که تاخیر رشدی دارند باید تحت نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان باشند و به کلینیک کاردرمانی مراجعه کنند. ما مفتخرم که در این کلینیک خدمات کاملا تخصصی را با ده سال تجربه به این کودکان ارائه می کنیم.

۱۳
بهمن ۹۳

همان قدر که به بهداشت در زمینه بیماری های جسمی اهمیت می دهیم بهداشت روانی را باید مد نظر قرار دهیم، بلکه بیشتر. همانطور که میدانید بهداشت  روان بسیار مهم است و می تواند عملکرد یک شخص را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است ، که گاهی به علت عصبانیت شدید توان تصمیم گیری یا انجام کاری را از دست داده آید. وی زمانی که استرس باعث میشود نیروی خود را از دست بدهید. اینها مثال های پیش پا افتاده ای از اختلال در بهداشت روان هستند ، عدم رعایت بهداشت روان می تواند عواقب خطرناک تری داشته باشد.

سعی نکنید کودک خود را با دیگر کودکان مقایسه کنید. هر کودک باید بسته به توانایی های خودش ارزیابی شود پس شنا می توانید در این زمینه او را تشویق کنید و یا با زمین قبل مقایسه کنید. به نظر من اگر چه کودک با نگاه کردن و رقابت تا حدودی ت آشنایی های خودش را با سایر کودکان مقایسه میکنید. و ممکن است حتی در زمینه از شما سوال بپرسد، به هر حال به نظر من تشویق موثر است و تا جایی که می توانیم کودک را برای انجام کاری تشویق کنیم نیاز به مقایسه نیست. 

هنگامی که کودک بعد از چند بار تلاش زیاد نتواند کاری را انجام دهد، باید به او باز گو کنیم که بعضی اوقات کودکان ممکن است نتوانند کاری را انجام دهند، و این نشان دهنده ضعف آنها نیست، و در آینده خواهند توانست آن را به خوبی انجام دهند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۳
یحیی جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی