تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

کودکانی که تاخیر رشدی دارند باید تحت نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان باشند و به کلینیک کاردرمانی مراجعه کنند. ما مفتخرم که در این کلینیک خدمات کاملا تخصصی را با ده سال تجربه به این کودکان ارائه می کنیم.

۱۹
بهمن ۹۳

بوتاکس که نام تجاری آ ن دیسپورت است، جزء داروهای جدیدی است که جهت درمان اسپاستیسیته و یا کاهش آن استفاده میشود. مکانیسم عمل آن به این صورت است که عضله مورد نظر  را با استفاده از یک سم واقعی و قوی از کار می اندازد ودر واقع تا حدودی، و برای مدت کوتاهی عضله را فلج می کند. 

از این رو هنگامی که عضله دچار اسپاستیسیته است و حرکت یک مفصل را مختل کرده است به عضله ای که دچار اسپاستیسیته است، به مقدار بسیار کمی بوتاکس تزریق میشود.

عضله مورد نظر کم کم شل میشود، بعد از سه هفته اثر دارو به حداکثر خود میرسد و عضله شل می شود و این حالت تا سه ماه ادامه خواهد داشت. یاد از سه ماه معمولا اثر دارو از بین میرود. و عجله ای که بر اثر تزریق بوتیک شل شده بوده است مجددا به شرایط قدرت خود  را به دست می آورد. 

انتخاب عضله و این که در چه زمان تزریق انجام شود و همچنین تزریق صحیح بسار مهم می باشد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
یحیی جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی