تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

کودکانی که تاخیر رشدی دارند باید تحت نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان باشند و به کلینیک کاردرمانی مراجعه کنند. ما مفتخرم که در این کلینیک خدمات کاملا تخصصی را با ده سال تجربه به این کودکان ارائه می کنیم.

۲۶
بهمن ۹۳

کنترل ادرار و مدفوع یکی از رایج ترین نگرانی های خانواده هایی است که کودکشان هنوز این توانایی را به دست نیاورده است. اگر چه بیشتر کودکان در سن 30 ماهگی این توانایی را به دست می آورند ، 2 تا 10 درصد کودکان ممکن است تا سن 4 سالگی نتوانند ادرار وی مدفوع خود را کنترل کنند. 

در طی آموزش کنترل بیشتر کودکان ابتدا کنترل مدفوع را می آموزند وی این که همزمان کنترل هر دو بخش را فرا می گیرند. اما 2 تا 20 درصد کودکان ابتدا کنترل ادرار را فرا میگیرند.

اگر کودکی بعد از سن مذکور از دستشویی رفتن خود داری کند باید تحت آموزش باشد و توسط متخصص کودکان از نظر بیماری مقعدی ارزیابی گردد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۶
یحیی جعفری

نظرات  (۱)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی