تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

تاخیر تکاملی کودکان

کاردرمانی جهت درمان تاخیر رشدی کودکان

کودکانی که تاخیر رشدی دارند باید تحت نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان باشند و به کلینیک کاردرمانی مراجعه کنند. ما مفتخرم که در این کلینیک خدمات کاملا تخصصی را با ده سال تجربه به این کودکان ارائه می کنیم.

۱۲
بهمن ۹۳

نشستن غورباشه ای با حالتی گفته میشود که کودک زانو ها را خم کرده و دو زانو می نشیند با این تفاوت که ناحیه باسن روی زمین بین دو پاشنه قرار می گیرد.

این حالت زمانی ایجاد میشود که کودک مبتلا به کوتاهی در عضلات کشاله ران و عضلات پشت ران باشد و یا اینکه مشکل در تعادل داشته باشد واگر هر سه مورد را داشته باشد به احتمال بسیار قوی این شیوه نشستن را در پیش خواهد گرفت. 

نشستن در این حالت برای کودک بسیار مضر می باشد ، چرا که موجب تشدید کوتاهی در عضلات نام برده خواهد شد.  از طرف دیگر مانع بهبود تعادل کودکان میشود. بنابر این مادران که کودک سی پی دارند نباید اجازه دهند کودکشان در این وضعیت قرار گیرد. البته اگر این الگو برای کودکان سی پی یک عادت شده باشد، از بین بردن آن کمی مشکل است و احتیاج به وقت و صبر بیشتری دارد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۲
یحیی جعفری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی